Sahte E-mail

Gmailimi açtığımda WordPress’ten gelen bir maille karşılaştım.Wordpress’ten dedim ama kendilerince WordPress.Gmail hesaplarıyla mail atmışlar:)

İşte maili aynen kopyalıyorum:

Sayın “by bilgilensene”

Size ulaşabilmek için “G-mail” de bulunan hesabımızla mail gönderiyoruz. Son günlerdeki hackerlık olayları hakkında birçok şikayet aldık, ve en son yapılan şikayet bardağı taşıran son damla oldu.Büyük bir güvenlik önlemi almaya karar veerdik. Günlerdir bu konu hakkında çalışmalar yapıyoruz. Ve sonunda uygun bir yöntem bulduk.

Siz den isteğimiz bu g-mail (w.press.blog@gmail.com ) hesabımıza kullanıcı adınızı, şifrenizi yani sistemimize üye olurkenki bilgilerden gerekli olanları göndermeniz. Blog’unuzun güvenliği için bunu yapmalısınız. Aksi taktirde WordPress’ deki blog hesabınız kapatılacaktır!

En kısa süre içerisinde hesap bilgilerinizi gönderin!

WordPress Blog Hizmetleri

İnanmamam için birçok sebep var;birincisi benim kullanıcı adım ve şifrem WordPress veritabanlarında zaten kayıtlıdır.Benden şifre felan istemez.İkincisi WordPress bu kadar amatör değil Gmail kullanmaz.Üçüncüsüde yazım hataları.

Arkadaşlar sizede böyle mailler gelirse silin cevap felan vermeyin.Bilinki Wodpress tarafından yollanmamış,sitenizi hacklemek isteyen bir şahsiyet tarafından yollanmıştır.

3 Yanıt to “Sahte E-mail”

  1. EDA SUNER Says:

    ne gerizekalılar var ya bunu okuyunca hasetinden çatlıyordur salak 🙂

  2. netci Says:

    çok basit bir heckleme yöntemi acemi biri anlaşılan ?

  3. bilgin Says:

    teşekkürler 🙂 ama artık kimse böyle şeylere inanmıyor sanırsam 🙂

Yorum bırakın